ASRock P67 Transformer Review

Rubyrubyruby 18 oktober 2016, laatste update op 18 oktober 2016, 60 views

ASRock P67 Transformer

Aangeschaft voor het enorme bedrag van 30 euro! (Googlen maar!) Zeer de moeite waard als je geinterreseerd ben in het overclocken van een opa-tje/als hobby overclock bordje, of als goedkoop goede (game (in combinatie met een videokaart natuurlijk)) prestaties wilt hebben! (De CPU's kosten geen drol meer).

Pluspunten

• ondersteund 2600+ MHZ Ram
  • grafische BIOS (ja ja dat moet je in deze klasse erbij zetten)
  • in combinatie met een goede CPU van die tijd heb je zeer veel waar voor je geld

Minpunten

• de mijne heeft last van lichte coil wine (vandaar de 30 euro denk ik)
  • de bios bugt een beetje als je de snelheden van de CPU en het ram geheugen aanpast (ik heb niet de laatste BIOS, maar er zit een volgorde in dat het werkt)

Layout Score: 4
Ik heb er een uitgebreide review van gemaakt, omdat ik open sta voor ervaringen en feedback.

Heb jij ook een ASRock P67 Transformer?

Je hebt er een uitgebreide review van gemaakt? Waar staat die dan?
Nou standaard kan je geen feedback geven op een kleine review van 50 woorden. Mocht ik een totale andere ervaring hebben dan andere mensen, dan wil ik niet dat ik iemand een foutief product aansmeer. Vandaar dat ik de optie uitgebreid review heb aangevinkt