Hitachi Deskstar 7K1000.C SATA 3Gb/s, 1TB Review

Rubyrubyruby 18 oktober 2016, laatste update op 18 oktober 2016, 67 views

Hitachi Deskstar 7K1000.C SATA 3Gb/s, 1TB

Ik heb deze schijf nu al sinds 2009, en nog nooit iets mee gehad. Sinds een jaar of 2 nu overgestapt naar SSD, en gebruik hem nu als data/grootte programma's schijf. Hij wordt wel warm, maar dat is goed voor een HDD.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Stil als in beweging van de koppen en het draaien van de platen
  • Je vergeet dat hij er is

Minpunten

• vandaag de dag is de snelheid niet meer optimaal (maarja wat wil je van een oude schijf?)

Ik heb er een uitgebreide review van gemaakt, omdat ik open sta voor ervaringen en feedback.

Heb jij ook een Hitachi Deskstar 7K1000.C SATA 3Gb/s, 1TB?