Cooler Master Hyper TX3 Evo - Reviews

Specificaties 92mm diameter met 30dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Hyper TX3 Evo Review

Rubyrubyruby 18 oktober 2016, laatste update op 18 oktober 2016, 137 views

Cooler Master Hyper TX3 Evo

Leuke koeling voor als je op zoek ben naar een relatief stille oplossing voor een kleine kast. Ideaal voor een woonkamer PC, of een HTPC. Goede prestaties voor de lage prijs. Mocht je meer ruimte hebben, koop een 212.

Pluspunten

• makkelijk te plaatsen
  • makkelijk uit te breiden naar 2e fan (mounting meegeleverd)
  • komt met goede (naar mijn mening) koelpasta
  • super licht (hangt niet zwaar aan het MoBo)

Minpunten

• niet helemaal verkocht op directe pipe CPU contact (i.v.m. verschil uitzettings coŽfficiŽnt van koper en alluminium)
  • fan lekt erg (een compleet afdichtende mounting zou zorgen voor betere of stillere prestaties)
  • Een optie waarbij twee fans in de doos geleverd worden bestaat niet, en zou een grootte verbetering zijn voor het verbreden van gebruikstoepassingen.
  • In de 92 mm sectie zijn weinig stille fans te vinden(Coolermaster or bust!)

Geluidsproductie (min) Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 3
Ik heb er een uitgebreide review van gemaakt, omdat ik open sta voor ervaringen en feedback.

Heb jij ook een Cooler Master Hyper TX3 Evo?