Specificaties HTPC, 6 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Fractal Design Core 500 Review

Rubyrubyruby 18 oktober 2016, laatste update op 18 oktober 2016, 107 views

Fractal Design Core 500

Hoge verwachtingen van het merk, en het uiterlijk is prachtig. Het inbouwen van HDD's is vreemd omdat ze in krappe plekjes moeten worden geplaatst terwijl er genoeg ruimte overal is. De stoffilter is van lage kwaliteit. Voor de grootte had ik meer HDD mounting posities gewild (Gebruik hem als NAS).

Pluspunten

• Solide kast
  • Ruimte voor DVD/blueray speler in dit kleine formaat
  • Goed nagedacht over airflow
  • Mooie afwerking buitenkant

Minpunten

• stoffilter viel uit elkaar door zwakke lijm tijdens het uitpakken.
  • binnenwerk niet afgebraamd (doet bijna geen een merk, maar met zo'n kleine kast kan ik je garanderen dat je jezelf open zal halen)
  • IO aan bovenkant niet afgedekt (geen idee hoe je gemakkelijk stof uit een usb poort of 3.5 mm jack moet halen)
  • Geen geluidsdemping(tja dat wist ik al bij aankoop, maar zou toch een verbetering zijn bijv. in de pootjes)

Ik heb er een uitgebreide review van gemaakt, omdat ik open sta voor ervaringen en feedback.

Heb jij ook een Fractal Design Core 500?