Specificaties Draad(loze) buitencamera + app - Bekijk alle specificaties

Foscam FI9900P Review

dennisdew16 17 oktober 2016, laatste update op 17 oktober 2016, 717 views

Foscam FI9900P

Een prima product voor deze prijs. Beeld versturen via wifi werkt erg makkelijk. Ook is het handig dat alleen de voedingskabel aangesloten hoeft te worden. Je hoeft geen techneut te zijn om dit werkend te krijgen!

Pluspunten

• FullHD beeldkwaliteit
  • Nachtzicht
  • Prima opslag via nas
  • Goede beeldoverdracht via wifi
  • Duidelijke app

Minpunten

• Behuizing voelt goedkoop aan

Kwaliteit Score: 5
Heb de camera nu enkele maanden in bezit en ben er zeer tevreden over. Goede beeldkwaliteit, ook in het donker. Aangesloten via wifi (afstand 15mtr.) en opslag via nas werkt perfect. Via de webinterface van foscam is alles zeer gemakkelijk in te stellen. Ik ben het dan ook niet eens met bovenstaande reviews. Het werkend krijgen van de camera is slechts een kwestie van voedingskabel aansluiten, foscam account aanmaken en via webinterface instellen aanpassen. Hooguit 5 minuten werk. Daarnaast is de foscam app ook een aanrader. Duidelijk beeld en een overzichtelijk ontwerp.

Al met al is het daarom voor dit bedrag zeker een aanrader!

Heb jij ook een Foscam FI9900P?

Kun je iets duidelijker zijn over hoe je de camera aangesloten hebt? Alleen de voedingskabel? Hoe dik is die en hoe lang, of heb je er een stuk bij aan gezet.
Wanneer ik de bovenstaande review lees, zou het een hele puzzel zijn.
He Winus. Jammer dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest. Ik zal het een en ander toelichten.
Het klopt inderdaad dat je alleen de voedingskabel hoeft aan te sluiten. In mijn situatie zat er een stopcontact dicht bij de plek waar ik de camera wilde ophangen dus ik had geen verlengkabel nodig. Verder schat ik dat de voedingskabel ongeveer 50 centimeter is. De kabel is niet dik, enkel de uiteinden zijn dit (de LAN,voeding, etc aansluitingen aan de ene kant en het stekkerblok aan de andere kant)

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.
Dennis, bedankt voor je antwoord. Ik probeer het goed te begrijpen. Ik heb inmiddels ook wat youtube filmpjes gezien over het aansluiten en het is me nu wel duidelijk.

[Reactie gewijzigd door Winus op 20 november 2016 22:16]

Hoi, welke NAS gebruik je? Ik heb o.a een QNAP met SS. Waarom een account bij FOscam? Zal dan ook maar een firewall er tussen zetten. Heb je een screenshot met je instellingen.