Specificaties 650W (80 Plus Bronze), semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Corsair CX650M Review

coen800 17 oktober 2016, laatste update op 18 oktober 2016, 426 views

Corsair CX650M

Lees mijn uitgebreide review.

Pluspunten

• Goede Kwaliteit
  • Stil
  • 12V rail Alleen al 650 Watt
  • Klein
  • 80 Plus Bronze
  • Zwarte kabels

Minpunten

• Stugge kabels

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Ik had een voeding nodig voor een nieuwe build en kwam uit op deze en daarom deze kleine review.

Ik zocht voor zwarte kabels en een minimaal 600 Watt 12V rail. Ik kwam al snel uit op de Corsair CX650M. De prijs voor deze voeding is erg gunstig dus ik ben voor deze gegaan.

Nu ik hem binnen heb en geīnstalleerd heb viel mij op dat de kabels er stug zijn maar als je ze voor 1 dag vast zet blijven ze daar ook zitten als je ze weer los maakt.

Ik ben erg blij met de voeding hij levert genoeg en goede kwaliteit stroom en dat is wat een voeding moet doen.

Heb jij ook een Corsair CX650M?