Specificaties 26" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 26PFL5604H Zwart Review

mafkosNewbie 13 oktober 2009, 2.935 views

Philips 26PFL5604H Zwart

Pluspunten

• Werking CI+
  • Prima kwaliteit beeld en geluid
  • USB aansluiting
  • Afspelen mp4 bestanden
  • Prima ondersteuning van Philips klantenservice via chat
  • Eenvoudig aan een wandsteun te monteren

Minpunten

• Eerst upgrade firmware nodig (eenvoudig op te halen via philips.nl)
  • Traag wisselen van kanalen
  • Slaapstand niet direct via afstandbediening te benaderen. Alleen via menu.
  • Indeling wisselen van automatisch geselecteerde kanalen is lastig maar wel te doen voor een leek.

Vorige maand heb ik de TV aangeschaft voor in de slaapkamer. Ik had een aantal eisen zoals een prima beelkwaliteit en de werking van CI+ i.c.m. Ziggo. Bij de lokale electronicawinkel heb ik een CI+ en een wandbeugel aangeschaft. Hij merkte op dat de Philips tv's nog niet gecertificeerd zijn door Ziggo en dat het CI+ kaartje mogelijk niet zou werken. Eigenwijs als ik ben, heb ik de TV geinstalleerd met het CI+ kaartje maar helaas kreeg ik deze niet direct in werking. Via de website van Philips heb ik contact opgenomen met de Philipsklantenservice d.m.v. een chatsessie. Deze heeft mij aangeraden om de TV te voorzien van de firmware en het nogmaals te proberen. Uiteindelijk heb ik nu ook de CI+ module correct draaien.
Het heeft mij echter nog wel wat moeite gekost om de zenders in de juiste volgorde te plaatsen maar ik ben nu bijzonder tevreden over mijn aankoop.

Heb jij ook een Philips 26PFL5604H Zwart?

Kan men deze als pc-monitor gebruiken?
ja, via vga of hdmi