Specificaties 17,3" (1600x900), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP 17-x000nd Review

Niels Nijenhuis 12 oktober 2016, 999 views

HP 17-x000nd

Het is bijna zeven jaar geleden dat ik een laptop heb gebruikt van HP. Mijn laatste laptop was een Samsung Series 3 uit 2012 die het na vier en half jaar begaf. Kort gezegd: ik heb hem precies een week in gebruik en ben er nog steeds content mee.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit toetsenbord
  • HD webcam
  • Windows 10 met weinig bloatware

Minpunten

• Touchpad is te gevoellig naar mijn mening
  • Het gelzande scherm zorgt reflecties
  • Als je er zware games op wilt spelen, jammer dan. Maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht.

Het is een geweldige machine voor weinig geld. Het doet wat ie moet doen en naar mijn mening doet ie dat ook goed. Hij is niet perfect, maar dat is niet belangrijk want is geen enkel apparaat. En mijn menig is dat HP een van de betere merken op het gebied van Windows apparaten en ik met andere merken zoals Samsung en Toshiba apparaat die mij niet altijd geluk hebben gebracht op het geen wat ik hoopte.

Heb jij ook een HP 17-x000nd?

Je zegt dat het touchpad te gevoelig is, maar dit kan je vaak instellingen van je laptop. Ga naar configuratiescherm en dan naar muis of touchpad. Probeer dit even, waarschijnlijk is het dan beter.