Specificaties 65" Ultra HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 65UF680V Zwart Review

ibuza 9 oktober 2016, laatste update op 9 oktober 2016, 382 views

LG 65UF680V Zwart

Zeer veel tv voor het geld. 1150 voor een 65inch UHD is geweldig. Ik kom van een plasma dus zie zeker wel contrast verschillen maar overdag maakt de tv het meer dan goed.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Besturingsysteem
  • Netflix 4K, YouTube 4K
  • Prachtig simpele vormgeving
  • Beeld kan heel scherp, kijkhoek zeer goed
  • Hoge helderheid bij veel zon nog makkelijk tv kijken
  • Zeer lage energie verbruik
  • Goede WiFi verbinding

Minpunten

• Zwart mag zwarter wanneer je in het donker kijkt
  • Heel soms verticale streepjes maar verder niet storend
  • Geen magic mouse bij geleverd
  • Bij sommige games hogere input lag ps3

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Zeer veel tv voor het geld. 1150 voor een 65inch UHD is geweldig.
Ik kom van een plasma dus zie zeker wel contrast verschillen maar overdag maakt de tv het meer dan goed. Ik heb voor deze tv gekozen omdat ik eigenlijk een grotere tv wilde zonder daar al te veel voor te betalen totdat oled betaalbaar zou worden.
Ik ben er zeer tevreden mee.

Heb jij ook een LG 65UF680V Zwart?

Heb precies dezelfde gekocht een paar maanden terug. Ik ben het heel veel TV voor dat geld. Ben er zeer content mee. Heb verder wel een soundbar van LG bijgekocht omdat het geluid uit de tv wel bagger is.

Magic mouse is inderdaad een gemis maar ik gebruik tegenwoordig mijn telefoon als magic mouse. Je hebt een app voor de TV genaamd LG TV Plus. Dan fungeert je telefoon als afstandbediening en kan je direct apps openen of de touchpad gebruiken.
Ik gebruik de app ook wel soms. Vind de mouse alleen niet hellemaal vloeiend gaan.
Het geluid mocht inderdaad wat harder. Ik heb geen LG soundbar voor 65inch tv's kunnen vinden die even breed is als de tv. Samsung heeft dit wel(Curved) Ik gebruik gewoon mijn 5.1 systeem hiervoor.
Hoi,

Ik ben zeer benieuwd naar de beeldfrequentie van dit model. Aangezien de meeste TV's met een beeldfrequentie hoger dan 50hz voor mij niet te betalen zijn. Is het bij dit model acceptabel, of net als bij de andere TV's?
Met het beeld instelling op vloeiend is het beeld voor een 65inch tv heel rustig en vloeiend. Met films kijken heb ik dit wel uitstaan en dat gaat gewoon goed.
Klinkt goed, bedankt!