AOpen H600 C Zilver, Zwart Review

Sander 19 april 2005, laatste update op 19 april 2005, 267 views

AOpen H600 C Zilver, Zwart

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Goede voeding
  • Goede indeling

Minpunten

• Frontje achter deurtje is wit
  • Geen ruimte voor 120MM fans
  • USB Klepje niet heel stevig

Kwaliteit voeding Score: 4
Ik was opzoek naar een degelijke mooie kast met redelijk wat mogelijkheden. Uiteindelijk heb ik deze kast gekozen omdat ik hem er zelf goed uit vind zien en ook de meegeleverde aopen voeding is stil en van goede kwaliteit en heeft genoeg aansluitingen.
Aan de voorkant bevind zich een mooi kleurenledje wat vrolijkvan kleur blijft veranderen (is ook gewoon niet aan te sluiten, loopt via Molex)

Nadelen aan de kast vind ik persoonlijk dat er geen ruimte is voor 120MM fans zonder te moeten zagen, wat opzich niet erg is, maja zagen hoeft niet altijd nodig te zijn.
Verder vind ik het jammer dat achter het deurtje er gewoon een witte voorkant schuil gaat, wat een beetje uit de toom valt bij de zilveren zijkanten en de zwarte voorkant. Verder is het magneetje wat het klepje wat voor de frontUISB en de audio ports moet tegenhouden ook niet heel erg sterk en zal het klepje daarom tijdens transport gemakkelijk openvallen.

Deze kast is gebruikt in combinatie met de hardware zoals te vinden in mijn Systeemspecs.

Heb jij ook een AOpen H600 C Zilver, Zwart?