OnePlus 3 Grafiet Review

dreke01 5 oktober 2016, laatste update op 7 oktober 2016, 734 views

OnePlus 3 Grafiet

Mijn vrouw heeft in juli de OP3 gekocht en is er zeer tevreden over. Ondanks de grootte toch goed te bedienen. Toestel is snel en voelt stevig aan. Levering was snel door OnePlus en was goed te volgen via Track&Trace. Service van OP is slecht.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • snel
  • cleane android versie

Minpunten

• service oneplus

Helaas heeft ze het toestel in aug laten vallen en viel die op het display.....barts in display, maar verder werkte toestel prima.

Toestel naar OnePlus gestuurd voor reparatie, eind aug. RMA aangemaakt via de site van OnePlus. Ging allemaal perfect. 5 dagen later prijsopgave, ¤ 105,=

Contact met support desk en toestel zou rond 7 a 8 sept weer thuis zijn. Niet dus.
Nogmaals contact met support desk en wederom bericht dat toestel in een dag of 6 thuis zou zijn. (zou de 20e ongeveer moeten zijn). Weer niet.
Weer contact en toen werd verteld dat toestel pas de 21e was verzonden, maar we hadden geen mail hierover gehad en ook gene track&trace nummer.
Tot op heden nog steeds geen telefoon en ook geen verder info van de support desk. Je wordt aan het lijntje gehouden, verstrekken geen info en kunnen niet aantonen waar gsm is.
Zeer slechte service tot nu toe. Op internet hier verder over gezocht en laatste tijd verschijnen meer van dergelijke berichten over OnePlus.

Hopelijk is de telefoon snel thuis, maar heb weinig vertrouwen op dit moment.

Update 7/10
Vandaag zomaar ineens ups asn de deur met de telefoon.
Rekening diende contant betasld te worden aan ups.
Telefoon keurig verpakt en tevens oude scherm meegeleverd. Deze manier is dan weer een pluspunt, nu de communicatie nog en dan is alles goed.

Telefoon als nieuw en draait weer als voorheen.

Heb jij ook een OnePlus 3 Grafiet?

Reviews door de redactie

Hm. Vervelend van je ervaring, gelukkig ben je wel blij met het toestel. Wellicht dat je daar wat dieper op in kan/wil gaan? Het is immers een productrreview en geen shopreview. ;)
Ben van mening dat het weldegelijk hier thuis hoort aangezien het een RMA is bij de fabrikant en niet bij een reseller ervan. Je kan deze telefoon alleen bij de fabrikant kopen dus garantieafhandeling is een producteigenschap in dit geval.
Perkouw zegt ook nergens dat het niet vermeld moet worden.
Door de inhoud van deze 'review' wordt echter maar 1 kant belicht, en geen volledig beeld geschetst zoals een review zou moeten geven, hoe vervelend deze situatie voor dreke01 ook is. Dit hoort meer thuis op het forum in mijn optiek.
Ik heb het bewust hier vermeld omdat de reparatie door de fabrikant zelf plaatsvind en in mijn optiek, net als Sluuz, dus de info bij de review hoort.
Mee eens, ik was ook benieuwd wat ik zou moeten doen als het bij mij mis gaat.. Blijkt dus dat het beter is om een goede hoes te kopen (heb nu de Spigen Rugged Armor) en hopen dat ik hem niet laat vallen. Thanks voor deze review!
Tja, maar dat maakt deze review dus nutteloos als je wel netjes met je spullen omgaat.

Ik weet nu immers niks over het product zelf, en eigenlijk alleen dat de communicatie te wensen overlaat bij een reparatie.
Ik kan tip geven blijf hun emailen ik had ook 3 keer scherm kapot en de oneplus 2 die ik gewoon niet wou naar veel gezeur werd het geld na ontvanging van oneplus terug gestort met scherm ging het twee keer lekker vloot kreeg toen twee keer nieuwe oneplus one maar doen ze nu niet omdat ze meer onderdelen nu op voorraad hebben gewoon blijven door emailen maar ga geen haat reacties op de forums plaatsen enzo want daar word het niet beter op ga maar vanuit dat het 1-4 weken kan duren heb nu op3 en voldoet ook super nu naar 3 maanden nog lekker soepel hellaas ligt de oneplus one met kapot scherm maar daarvoor is reparatie buiten de garantie periode bij oneplus te duur gaan hoe ergens maar laten repareren als reserve tele ik hoop dat het opgelost gaat worden voor uw vrouw