HTC Desire 620 Grijs Review

Matthijs.. 3 oktober 2016, 125 views

HTC Desire 620 Grijs

Slechte telefoon, kan er praktisch niet mee bellen. Verbinding kan niet gemaakt worden of valt weg.

Pluspunten

• Accuduur
  • Camera

Minpunten

• Connectiviteit met netwerk
  • Kwaliteit telefoonverbinding
  • Verbinding valt random weg

Zeer slechte telefoon! Er valt niet mee te bellen: hij maakt geen verbinding met een telefoonmast, en schakelt nog slechter over naar de volgende, bijvoorbeeld als je loopt of in de auto zit. Dit probleem is verholpen met een factory-reset, maar zodra je updates installeert komt het probleem terug. Andere kenmerken zijn een slechte verbinding (als je die dan eenmaal hebt), en het (random) verbreken van de verbinding. Dit geldt voor zowel inkomende als uitgaande oproepen.

Voor de rest is het een prima apparaat in zijn prijsklasse, batterijduur en camera zijn prima. Maar noem me ouderwets, ik vind dat je met een telefoon toch ook moet kunnen bellen.

De door mij ervaren problemen komen bij andere gebruikers van dit toestel ook voor. De fix van HTC om bepaalde netwerken uit te schakelen loste het probleem bij mij niet op.

Heb jij ook een HTC Desire 620 Grijs?