Specificaties 5,96" • 2560x1440 (Quad HD) • 32GB - Bekijk alle specificaties

Motorola Nexus 6 32GB Wit Review

SlwR 3 oktober 2016, 189 views

Motorola Nexus 6 32GB Wit

Geweldig toestel, integreert geweldig thuis. Chromecast en sync functies van google zelf. Foto's maakt hij goed en scherp zolang je niet gaat inzoomen, video's zelfde. Minpunt vind ik dat hij toch groter is dan ik verwacht had. Hierdoor kan hij niet makkelijk in de broekzak gestopt worden.

Pluspunten

• Formaat beeldscherm
  • Snelheid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Accuduur

Featureset is gewoon goed, updates blijven maar komen! Camera die erop zit is ruim voldoende, het blijft natuurlijk een smartphone.

Bereik, nooit problemen mee gehad. Hij kan natuurlijk ook veel verschillende frequenties ondersteunen.

Accuduur vind ik voldoende maar eigenlijk willen we allemaal dat een smartphone die een maand lang mee gaat!

Heb jij ook een Motorola Nexus 6 32GB Wit?