Specificaties 23,8" @ 1920x1080 (IPS, 7ms) - Bekijk alle specificaties

HP 24es Zilver, Zwart Review

DavidSuperTramp 3 oktober 2016, 520 views

HP 24es Zilver, Zwart

Het is een mooi scherm met een stevige en mooie voet. De zilveren strip is van plastic maar ziet er goed uit. Hij is niet in hoogte verstelbaar, maar het scherm is zo groot dat dat ook niet nodig is.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • metalen voet

Minpunten

• Geen DVI-I ingang

Super tevreden! Het is een mooi scherm met een stevige en mooie voet. Hij is makkelijk te installeren en stond naar mijn mening meteen in de goede settings. Het powerlogotje is aan de onderkant een klein beetje vervaagd. maar dat is dan ook het enige minpunt. De zilveren strip is van plastic maar ziet er goed uit. Hij is niet in hoogte verstelbaar, maar het scherm is zo groot dat dat ook niet nodig is.

Het scherm heeft alleen een HDMI en VGA aansluiting. Ik had er graag ook een DVI-I aansluiting op gezien aangezien ik maar een beperkt aantal HDMI uitgangen heb op mijn PC.

Heb jij ook een HP 24es Zilver, Zwart?