Specificaties Stereo Bluetoothspeaker met oplaadbare accu - Bekijk alle specificaties

JBL Xtreme Zwart Review

unox31Newbie 2 oktober 2016, laatste update op 2 oktober 2016, 711 views

JBL Xtreme Zwart

Het kost wat... maar dan heb je ook wat!!! Ik heb er 2 aangeschaft zodat ik ze kan koppelen. Samen staan ze sterk! Vooral als je ze via de JBL connect app insteld op stereo.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Goede bass zelfs bij laag volume
  • Zowel binnen als buiten goed geluid
  • Robuust

Minpunten

• Bericht tonen hoor je via de luidspreker
  • Snel vies door de stoffen bekleding
  • Geen bescherm hoes voor transport

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Het kost wat... maar dan heb je ook wat!!! Ik heb er 2 aangeschaft zodat ik ze kan koppelen. En samen staan ze echt sterk!
Ik ken de JBL producten voor in de auto en toen was ik al overtuigt van hun kwaliteit. Ik luister veel muziek en heb altijd via een kabel op een 2.1 setje gespeeld van een B merk. Dit is toch wel een hele verandering. Kort geleden nog een feestje gehad en mijn gasten stonden verbaast van de geluidskwaliteit.
Weer een top product van JBL!!!

Ze zouden nog wel iets morgen verzinnen om bericht tonen en andere geluiden van de telefoon of tablet te onderdrukken. (Misschien ligt dit ook wel aan spotify)

JBL zou nog wel een bescherm hoes mogen maken voor de xtreme. Bij het vervoeren vind de woofers nog wel kwetsbaar.

De ING heeft nu een actie met hun rentepunten. Voor 8000 rentepunten betaal je er 160 voor.

Heb jij ook een JBL Xtreme Zwart?

Net gekocht via de rentepunten van de ING
is dan inderdaad nog maar 160 euries.