HP Pavilion 15-p290nb Review
Goede All round laptop.
Pluspunten
krachtig mooi start snel op
Minpunten
koeling kan beter
Eindoordeel
Ik heb deze laptop gekocht voor school en gaming, hij doet alles wat ie moet doen zeer goed, hij speelt games van 2013-2014 zonder probleem en zelfs GTA V is geen probleem. Het is zelfs mogelijk om met msi afterburner de GPU een lichte overclock te geven, niet aan te raden voor langdurig gebruik, maar mogelijk.
Een minpunt is wel dat op warme zomerdagen de laptop erg warm word de de cpu en gpu vertragen, dit is op te lossen met een cooling pad. Voor een laptop van dit prestatieniveau valt de batterijduur best mee: 2 uur (op46%) terwijl ik deze review schrijf, muziek beluister, en nog enkel tabs in google chrome heb openstaan. 16GB ram is een beetje overkill, 12 had beter geweest.
Een minpunt is wel dat op warme zomerdagen de laptop erg warm word de de cpu en gpu vertragen, dit is op te lossen met een cooling pad. Voor een laptop van dit prestatieniveau valt de batterijduur best mee: 2 uur (op46%) terwijl ik deze review schrijf, muziek beluister, en nog enkel tabs in google chrome heb openstaan. 16GB ram is een beetje overkill, 12 had beter geweest.
Beoordeel deze review: