Specificaties 750W (80 Plus Gold), volledig modulair - Bekijk alle specificaties

XFX XTR Series 750W Review

cupidstrikez.eu 1 oktober 2016, laatste update op 13 oktober 2016, 125 views

XFX XTR Series 750W

Hierbij mijn excuses aan XFX voor mijn eerdere review. Mijn PC bij plaatsing voeding ging random uit. De reden is vanwege de binnenkant kast (CPU koeling) niet goed schoon! Na drie extra schoonmaakbeurten trok ik draadstof uit CPU koeling. Nu alles stabiel en ben ik helemaal blij. Een echt toppertje!

Pluspunten

• Mooie kwaliteit verpakking
  • hoge kwaliteit
  • prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• de PC moet van binnen bijzonder schoon zijn om instabiliteit te voorkomen!

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Van mijn oude PSU, die ik hiermee wilde vervangen, daarvan is de fan na jaren opeens opgehouden met werken, maar die is nog stabieler en betrouwbaarder dan deze! Ik heb van alles geprobeerd en nagevraagd, maar deze heeft nooit langer dan 15 minuten aan een stuk gedraaid

Heb jij ook een XFX XTR Series 750W?