Specificaties 7.2-kanaals met 150W versterker en 6x HDMI - Bekijk alle specificaties

Yamaha RX-A750 zwart Review

Th0m14 29 september 2016, 447 views

Yamaha RX-A750 zwart

Zeer goede versterker/receiver combinatie, ik ben heel tevreden!

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Spotify Connect
  • Internetradio
  • Afstandbediening
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Geen

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik een aantal weken geleden naar een mediamarkt te gaan om een versterker/receiver, Chromecast, Logitech Harmony Elite en een speakerset te kopen. Ik had een andere versterker/receiver in mijn hoofd maar heb toch voor deze gekozen omdat deze een betere geluidskwaliteit heeft. Ik gebruik deze versterker/receiver in combinatie met 2 KEF R500 speakers en een draadloze Yamaha speaker die werkt via MusicCast. Er was een update nodig voor de versterker/receiver zodat deze MusicCast ondersteunde. Daarna werkte alles vlekkeloos!

Heb jij ook een Yamaha RX-A750 zwart?