Packard Bell Easynote LJ65-CU-014 Review

jaaptina 6 oktober 2009, 1.259 views

Packard Bell Easynote LJ65-CU-014

Pluspunten

• Strak uiterlijk, groot scherm, maar vooral de grafische kaart is bijzonder in deze prijsklasse.

Minpunten

• Toetsen zijn erg vlak en geven een matige feedback. Voldoende voor 10 vingers blind typen, maar minder prettig dan m'n oude laptop. Een concessie voor het strakke uiterlijk.

Dit is een heerlijke computer. Ik heb hem nu een week en er al heel wat uren mee doorgebracht. Na het opschonen van zelf startende software en servises start de laptop zeer snel op en heeft ook direct contact met m'n draadloos netwerk. Geen problemen gehad met de installatie. Het maken van herstel dvd's duurt een lang, maar dat zal wel normaal zijn. De kast is erg strak om te zien. Het scherm en de randen glimmen behoorlijk, maar als je aan het werk bent is het niet storend. De muisknoppen zitten verstopt onder een strip met PB opdruk. Daar had ik wat twijfels over, maar de knoppen laten zich goed bedienen.
Ik ben al flink met Windows Movie Maker in de weer geweest. Filmpjes gemaakt met VOB bestanden met veel knip en plak werk en dat gaat probleemloos. Ik heb getwijfeld over een zwaardere versie van deze laptop, de LJ-DT-020, of een Acer Aspire 7730G-664G100MN, maar beiden zijn veel duurder en dan is de prestatie winst toch beperkt. Met de T4200 processor én HD 4570 grafische kaart in een mooie behuizing biedt de LJ-CU-014 heel veel waar voor z'n geld.

Heb jij ook een Packard Bell Easynote LJ65-CU-014?

karige review

zinsopbouw/spelling is erg slecht
Weinig info over het product en features
geen opmaak
Wat een reactie zeg, lekker motiverend voor mensen die überhaupt genegen zijn een review te schrijven. Of ben je soms examinator bij een review-school en kun je niet anders...

Jaaptina, bedankt voor je review, hij helpt mij weer iets verder bij m'n keuze.