Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB , 80GB Review

Nivado 18 oktober 2005, laatste update op 29 januari 2010, 229 views

Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB , 80GB

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Simpel
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen

Deze ATA 133 HD heb ik op de HCC 2004 gekocht voor 54 Euro. Hij zat in een gesealde anti stitische zak zonder verdere accesoires (Oem uitvoering). Ik zocht een goedkope, snelle hardeschijf, grote is voor mij niet zo belangrijk (heb nog 50G vrij). De harde schijf doet netjes wat er van verwacht wordt. Ik heb er verder dan ook geen problemen mee gehad.
Verder heb ik het gevoel dat de schijf net zo snel is als een vergelijkebare Sata Schijf

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB , 80GB?