Specificaties 15,6" (1920x1080), 256GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

Asus V502UX-DM183T Review

richard1158 18 september 2016, 199 views

Asus V502UX-DM183T

Door de I7 en gtx 950m draait hij soepel de nieuwste spellen (op low - medium). Maar door het strakke uiterlijk en gewicht is hij ook goed mee te nemen naar kantoor. Helaas bleek er iets mis met mijn SSD waardoor ik hem terug heb moeten sturen.

Pluspunten

• Dun
  • Licht
  • Geschikt voor gaming

Minpunten

• Fan luidruchtig
  • SSD traag (continu 100%)

Voor deze prijs heeft deze laptop erg goede specs. Dit was zeker een reden voor mij om deze laptop aan te schaffen. Tijdens het installeren maakte hij veel geluid (de fan) maar dit leek mij wel normaal. Na een tijdje gebruikt te hebben bleek echter dat dit geluid ook te horen was zonder zware taken uit te voeren. Zelfs naar het bureaublad kijken activeert de fan regelmatig. Toen bleek de SSD ook continu op 100% gebruik te blijven hangen zonder dat er zware taken werden uitgevoerd. Dit was voor mij genoeg reden om het product retour te zenden. Modern.nl heeft netjes het geld terug gestort.

Zonder deze problemen zou ik de laptop zeker aanraden! Misschien heb ik pech gehad door een fout model ontvangen te hebben.

Heb jij ook een Asus V502UX-DM183T?