Nillkin Amazing H+ PRO Tempered Glass OnePlus 3 - Rounded Edge Review

Arietje 17 september 2016, laatste update op 17 september 2016, 442 views

Nillkin Amazing H+ PRO Tempered Glass OnePlus 3 - Rounded Edge

Zeer ontevreden met dit product. Er blijft veel lucht in de randen zitten. Bij mijn LG G3 was ik zeer tevreden over de Nillkin glass protector, vanuit dat vertrouwen heb ik deze dan ook gekocht. Helaas is het waardeloos voor de OP3. Zie foto's.

Pluspunten

• Normale Nillkin doekjes

Minpunten

• Lucht in randen!

Heb jij ook een Nillkin Amazing H+ PRO Tempered Glass OnePlus 3 - Rounded Edge?

Hmm, juist deze besteld om geen lucht in de randen te hebben.
Als je m nog niet binnen hebt zou ik 'm dicht laten en terug sturen. Bij de goedkopere versie is hetzelfde aan de hand heb ik naderhand gezien: https://youtu.be/rArjTS4H80E?t=237

Mijn topic op OP3 forum https://forums.oneplus.ne...us-3-rounded-edge.465629/ heeft iemand hetzelfde gehad

https://www.bol.com/nl/p/...9h-nano/9200000060647992/ hier het zelfde verhaal in de review.

Helaas.