Specificaties GF GTX 750 Ti (1,085GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING Review

Frontaal1Newbie 17 september 2016, 294 views

MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING

Prima prijs-kwaliteitsverhouding en goede upgrade voor ODM PCs.

Pluspunten

• prijs
  • degelijke prestatie voor 1080
  • stil
  • zuinig
  • compatibiliteit met oudere systemen

Minpunten

• nu geen opportune upgrade

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik raad deze kaart aan om een standaard desktop te verbeteren. De kaart heeft geen extra verbinding met de voeding nodig en is erg zuinig. Deze editie heeft ook een schakelaar voor legacy BIOS. Heb vorig jaar de oude GT210 van mijn 7 jaar oude HP Pavilion (!) hiermee vervangen en de prestaties zijn navenant verbeterd! Ik kan de laatste games spelen op 1080, mits ik de video-opties wat verminder: bv. The Witcher 3 tegen +/- 40FPS (medium opties, extra hoge resolutie textures). Dit model is standaard overclocked, ziet er zeer goed uit, is zeer stil. De 2GB videogeheugen is echt aan te raden.

Als de prijzen door de introductie van de nieuwe generatie GPUs wat stabiliseren is er wellicht binnenkort (of nu reeds?) een betere prijs-kwaliteitsverhouding beschikbaar (vorige generatie kaarten worden goedkoper, etc.). Deze kaart is dus aan te raden voor oudere PCs te vernieuwen, maar wellicht nu niet de beste en meest duurzame optie voor een upgrade.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING?