Tweakers zegt: 8,5

Specificaties GF GTX 1060 (1280c) (1,569GHz), 6GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G Review

j3s5e 14 september 2016, laatste update op 14 september 2016, 207 views

MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G

Echt vet mooie videokaart voor het geld, heb hem in een build met een i5 6600K en hij doet het perfect. Draait elk spel op 1440P/1080P op minstens 60 fps en voor maar ongeveer 300 euro is het echt de beste prijs/performance kaart die er is! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooie cooler, kaart is cool.
  • 6GB Geheugen!!
  • Sneller dan een GTX 980!

Minpunten

• Jammer dat die geen SLI support.

Drivers en compatibiliteit Score: 4

De doos is echt mooi en het voelt alsof je een premium prijs product krijgt voor slechts een prijsje van 330 euro. Het overclocken is heeeel makkenlijk via MSI Afterburner en ik had mijn kaart een 15% betere performance kunnen geven. Ik heb al een tijdje kaarten van ASUS gehad maar dit vind ik toch echt de mooiste en hij is ook nog cooler dan zijn concurenten. De chip van de GTX 1060 komt uit de nieuwste generatie van NVIDIA, en deze kaart doet het beter dan een van de beste van vorige generatie!

Buiten de videokaart om, ik vind de customer support van MSI best fijn, via Facebook word je snel beantwoord en je voelt je echt klant.

Wat ik wel echt jammer vond is dat de black/white mod die je bij de oude generatie had, toen had ik een GTX 960 niet geld bij deze generatie geld. Maar aangezien de meeste builds zwart/rood zijn zou dat geen probleem zijn voor 90% van de mensen.

Conclusie : Ver uit de beste videokaart die je van je centen kan kopen.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G?