Specificaties Socket 1151 met Intel Z170 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI Z170A KRAIT GAMING Review

j3s5e 14 september 2016, laatste update op 14 september 2016, 94 views

MSI Z170A KRAIT GAMING

Heel mooi moederbord als je een zwart/witte build wil maken zoals ik heb gedaan, doet perfect waarvoor ik hem gebruik. Support SLI, Crossfire, 4 geheugen sloten van DDR4 en de Z170 chipset om te overclocken. Zeker een aanrader als je een zwart/witte build wil hebben.

Pluspunten

• Z170 Chipset
  • DDR4 Geheugen
  • Zwart/Witte thema
  • Support SLI/Crossfire
  • Mooie bouwkwaliteit

Minpunten

• Ik had graag wat meer fan aansluitingen willen zien.

Layout Score: 5

Zelf gebruik ik dit moederbord in een i5 6600k build met een MSI GTX 1060, ik ben echt dik dik tevreden over het product. Hij heeft niet echt gigantisch veel features zoals een 300 euro moederbord, maar dat heeft de gemiddelde gamer/consument echt niet nodig. Hij doet wat die moet doen en hij doet wat ik van hem verwacht.

Overclocken werkt goed met de Intel Z170 chipset, volgensmij is dit de enige chipset waarmee je kan overclocken voor Intel. Het moederbord support SLI en Crossfire wat fijn is als je een 2e videokaart wilt toevoegen in je build.

De grootste reden waarom ik hem heb gekocht is omdat die zwart/wit is en dat heeft geen enkele andere fabrikant zo mooi als deze. Wil je een zwart/witte build, dan is dit je grote vriend. De prestaties van het moederbord zijn gewoon hetzelfde als elk andere denk ik, het enige voordeel van deze is dat die gewoon leuk en handige features heeft.

De audio doet het perfect, de USB poorten doen wat ze moeten doen en kortom vind ik dit een van de mooiste zwart/witte moederborden die ik heb gezien. De koper support van MSI is ook fijn dus stel je hebt er problemen mee zit er 9 van de 10 keer garantie op (tenzij je het socket sloopt maar dat zijn geen fabrieksfouten)

Heb jij ook een MSI Z170A KRAIT GAMING?