Specificaties Warmtepompdroger met 7kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

Samsung DV70F5E0HGW Review

Binamin 6 september 2016, 152 views

Samsung DV70F5E0HGW

Wasmachine werkt prima. Service belabberd bij Bemmel & Kroon

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Gebruik

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Droogresultaat Score: 5
Energieverbruik Score: 5
Gekocht bij Bemmel & Kroon. Wasmachine werkt prima, maar de service was echt zwaar belabberd. Ze zouden de oude meenemen, maar deden dit niet, omdat de bovenkant los zat. Mijn vrouw was thuis, toen de wasmachine werd geleverd (door een bedrijf ingehuurd door Bemmel & Kroon) en de oude werd opgehaald. De oude wasmachine mocht dus mooi midden in de kamer blijven staan. Met veel moeite kon mijn vrouw een nieuwe afspraak maken via de leveranciers die bij ons thuis waren om de wasmachine gratis op te halen. De bovenkant zou dan wel vast moeten zitten. Hoe dat moest wisten zij niet te vertellen.

Toen ik thuiskwam van m'n werk, keek ik naar de wasmachine en zag dat de bovenkant inderdaad los zat. Met 2 schroeven aandraaien (20 sec werk) zat die weer vast. Een beetje moeite doen, ho maar. We wilden bellen naar de leverancier om te vragen wat precies het probleem was. Vervolgens moet je naar een nummer bellen waar je 45 cent per minuut voor betaald met een max van ergens in de 20,- euro. Daar een kwartier bij in de wacht gestaan om vervolgens maar op te hangen, omdat het allemaal veels te duur werd.

Ze sturen vervolgens 2 mails achter elkaar met 2 verschillende ophaaldata. Je krijgt dan een mail waarin staat dat als de datum je niet uitkomt je de afspraak online kunt wijzigen. Klik je op de link dan blijkt dat je alleen naar dat veels te dure nummer kunt bellen. Ik blijf vervolgens de eerste datum thuis van werk. Maar nee hoor. Er komt niemand langs. Mijn vrouw blijft de andere datum thuis en dan krijgen we een mailtje met de volgende inhoud: 'Oops, er is iets mis gegaan'. De verwachte aankomsttijd is niet meer haalbaar. Misschien dat het nog lukt om langs te komen die dag. Uiteindelijk komen ze aan het eind van de middag en halen ze de oude wasmachine op (na een week tijd). Ze beschadigen nog even onze trap en weg zijn ze. Gelukkig zijn ze weg en hoef ik nooit meer met hen zaken te doen.

Conclusie: Goede wasmachine, koop deze echter niet via Bemmel & Kroon.

Heb jij ook een Samsung DV70F5E0HGW?