Wileyfox Swift Zwart Review

jonathansiesNewbie 4 september 2016, 459 views

Wileyfox Swift Zwart

De telefoon is prima, prima camera en goede prijs tegenover de kwaliteit van het toestel. Dankzij de accubesparings functie van cyanogen os kun je gemakkelijk je telefoon één dag gebruiken.

Pluspunten

• Schermkwaliteit
  • Accuduur
  • Snelheid

Minpunten

• Apps niet op SD kaart geïnstalleerd worden.

Ik vind het een heerlijk toestel omdat je dankzij cyanogen os meer instelling hebt en zo je telefoon instellen zoals jij dat graag wilt. Het scherm is mooi helder, de kleuren zijn mooi en de kijkhoek is ook goed. Het toestel zelf is supersnel en de apps lopen (bijna) nooit vast. Het opslag geheugen van telefoon is redelijk groot voor deze prijs klasse. Namelijk 16gb. Verder voelt deze smartphone fijn en sterk aan ondanks dat de achterkant van kunststof is gemaakt. Het gene wat ik wel mis is de knop in de apps instellingen om een app de SD kaart te zetten.

Conclusie :
Ik vind het een hele fijne telefoon en zal er nog lang van genieten.

Heb jij ook een Wileyfox Swift Zwart?

Hetgene wat ik wel mis is de knop in de apps instellingen om een app de SD kaart te zetten.
Is dat niet een tekortkoming van Android(versie)? Daar kan de hardware producent (Cyanogen levert immers het OS) toch niet veel aan doen?
Inderdaad ik vind dat een tekortkoming van het os. In dit geval cyanogen os 13.1 op basis van Android 6.0.1.
Ik zit te twijfelen tussen de Swift zwart en de Spark plus zwart. Kan je mij iets aanraden?? Ik zal hem voor WhatsApp, Instagram, soms een game etc gebruiken..

Alvast bedankt :)
Ik zou voor de wileyfox Swift gaan omdat die iets goedkoper is dan de sprak + en je eigenlijk niet meer krijgt voor die 20¤ bij de sprak +.
Aha. Bij mij waren de prijzen 1 euro verschillend en ben ik voor de Spark plus gegaan. Ik ben zeer tevreden, de camera is goed, en hij ziet er toch iets mooier uit vind ik. Dankjewel ^-^