Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit Review

chising 2 september 2016, 246 views

Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit

Goede specs voor de prijs maar denk toch maar twee keer na!!!

Pluspunten

• goede specificaties

Minpunten

• bouwkwaliteit
  • fabrieksherstellingen
  • support

Goede specs voor de prijs. MAAR: na een maand ging mijn scherm flikkeren, dus toestel teruggestuurd onder fabrieksgarantie. Na 2-3 maand in reparatie krijg ik het toestel terug, vol lijmranden, slecht geplakt, een stuk rubber in het scherm geplakt. nog een maand later werkt de GPS niet meer. MIUI is een goed OS, maar ik kan niemand deze hardware aanraden. Na half jaar in mijn bezit kan ik eigenlijk beter naar een ander toestel uitkijken... Bij deftige merken krijg je overigens meestal een vervangtoestel toegestuurd bij defect...

Heb jij ook een Xiaomi Mi Note Pro 64GB Wit?

Bij welke winkel had je hem gekocht? Heb je de telefoon naar de verkoper verzonden of naar de fabrikant?
chiphone.nl. heb de telefoon onder fabrieksgarantie naar hen verzonden, maar zij zouden (naar hun zeggen) dat doorsturen naar de fabriek...
Chiphone heeft geen directe connecties met Xiaomi. Zij hebben hem zelf gerepareerd of hun reseller. Ik zou het in zo'n staat nooit hebben geaccepteerd.

Overigens geeft Sony zeer zeker, geen vervangend toestel, ik betwijfel of merken als Apple en Samsung dat wel doen (zonder extra garantie te hebben bijgekocht.)

Dit is overigens een van de weinige keren dat ik hoor dat een Xiaomi defect is. Vaak zie je dergelijke problemen wel terugkomen in topics op Tweakers. Problemen met speakers, USB poorten of hoofdtelefoon uitgangen heb ik overigens wel opgemerkt. Ik heb het dan over ongeveer 5 meldingen voor de Tweakers user-base (+ gebruikers die zich inschrijven om daarover te kunnen discusieren in de diverse topics)

[Reactie gewijzigd door Kiswum op 2 september 2016 23:43]