Specificaties GF GTX 1080 (1,759GHz), 8GB GDDR5X - Bekijk alle specificaties

Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3 Review

Samet90 1 september 2016, laatste update op 1 september 2016, 215 views

Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3

Deze kaart is een beest doet wat ie moet doen, als je het aan mij vraagt kan het net geen ultra settings op 3k/4k aan tenzij je SLI doet. Soms gaat de graden righting de 78+ ik speel natuurlijk op 3440x1440p op high+ setting dus de kaart consumes meer power.

Pluspunten

• Meer dan 2000 Mhz
  • Stille kaart
  • Perfect voor 1080p/ 1440p
  • redelijk voor high+ settings boven 3k resolutie

Minpunten

• Prijz
  • Soms vliegt de graden boven 78c op 3k resolutie
  • geen eigen software
  • Komt niet met anti statisch zakje

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Foto met hele systeem komt wat later.

Heb jij ook een Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3?

3440*1440 en je komt net tekort om op ultra te spelen? Hier bij m'n x4 versie heb ik echt meer dan voldoende..misschien is er een bottelneck in je systeem?
Zou goed kunnen heb een moederbord en cpu ongeveerd 2 jaar oud hier zijn de specs.

Intel core I7 4790k Devil's canyon

iChill GTX 1080 X3

16GB ram

250GB Samsung SSD

MSI Gaming 5 Motherboard

Razer Chroma keyboard, Logitech G502 mouse

Primair Monitor Acer predator 34, 3440x1440p G-Synch monitor
En vergeet niet dat ik op 95Hz monitor speel, als G-Sync aanstaat dat ik op 95 fps moet spelen.
Ik wil niet lager dan 90fps dat bedoelde ik meer met geen ultra aan kan.
Jij speelt zeker op 30-50 fps dat is voor mijn ogen heel traag en laggy.