Specificaties 2,2" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung G600 Zwart Review

Leroy88 24 september 2009, laatste update op 24 september 2009, 356 views

Samsung G600 Zwart

Pluspunten

• Internet toegang
  • handige applicatie's
  • Goed bereik
  • Accuduur is goed

Minpunten

• Langzaam menu
  • Geen eigen smsdeun in te stellen

Al met al een leuk telefoontje, zit internet op, verscheidene spelletjes, wat applicaties waarvan onderanderen een stopwatch, calculator enz.
Heb hem nu al een tijdje, en nou ja het enigste waar ik mij eigenlijk aan stoor is het feit dat de menu's heel langzaam zijn, en persoonlijk vind ik het ook jammer dat er geen functie opzit om je eigen sms deun te veranderen.
Ik heb wel bijna overal bereik, het is echt zelden dat ik geen bereik heb, en de accuduur is ook prima, ik hoef hem maar 1x in de 5-7 dagen op te laden, en dan bel ik toch regelmatig.

Heb jij ook een Samsung G600 Zwart?