Specificaties 4TB 2.5" HDD met USB 3.0 - Bekijk alle specificaties

Maxtor M3 Portable 4TB Zwart Review

spook68 31 augustus 2016, 947 views

Maxtor M3 Portable 4TB Zwart

Een portable hd om films op te slaan

Pluspunten

• Nette behuizing
  • NTFS voor MacOS

Minpunten

• Dikker dan bv 1Tb hd

Mobiliteit Score: 3
We hebben de Maxtor gekocht om films op te slaan. Snelheid etc zijn niet zo belangrijk voor mij en heb ik ook niet getest.

Van alle meegeleverde SW heb ik alleen de NTFS driver voor MacOS getest. De Paragon driver werkt alleen met Samsung hd's, als je een volledige versie wilt moet je een licentie kopen. Je kan dus wel naar de NTFS hd schrijven en met Windows uitwisselen.

Op het moment vanaanschaf was het de goedkoopste hd van 4Tb. Nog geen spijt van de aanschaf gehad.

Heb jij ook een Maxtor M3 Portable 4TB Zwart?