€ 66,90
Specificaties 16GB DDR4 @ 3.200MT/s, kit van 2 - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 Review

Pokjus 30 augustus 2016, laatste update op 30 augustus 2016, 2.533 views

Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16

Ontzettend goede kwaliteit RAM geheugen en trouwens ook snel

Pluspunten

• Goedkoop voor 3.200 MHz
  • Goede kwaliteit
  • Mooi uiterlijk
  • 16 GB

Minpunten

• Niets

Stabiliteit Score: 5
Geweldig artikel en doet het indrukwekkend goed het uiterlijk spreekt mij ook ontzettend aan want het is niet alleen een groene chip en daardoor ziet mijn computer er nu nog cooler uit en omdat ik veel met het uiterlijk van mijn pc doe is dat wel handig

Heb jij ook een Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16?

Tot hoever krijg je dit setje overgeklokt eigenlijk?
3.333 MHz gaat hij zonder probleem redden verder heb ik hem nog gehad
is dit setje overbodig voor een setup met ryzen 5 1600 puur voor gamen? of is een lagere snelheid voldoende?
Ik zou dit setje nemen deze is geweldig en je hebt in ieder geval voeldoende ram ligt er ook aan wat je wilt gaan spelen
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 heb nu 4x 8gb geheugen op standaard lopen op 2122 Mhz, wanneer ik de xmp profiel 2 aanzet op 3200 Ghz is de pc heel onstabiel krijg allemaal blauwe schermen waarna de bios weer terug naar standaard snelheid gaat..

meer mensen problemen mee?

AMD Ryzen 9 3900X Boxed
Gigabyte Aorus X570 ELITE
Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G
Corsair RM850
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.