Smanos W100 WiFi/PSTN draadloos alarmsysteem

€ 240,69
Specificaties Alarmsysteem met diverse accessoires - Bekijk alle specificaties

Smanos W100 WiFi/PSTN draadloos alarmsysteem Review

RoderickZ88 30 augustus 2016, 517 views

Smanos W100 WiFi/PSTN draadloos alarmsysteem

Mooi product voor een goede prijs

Pluspunten

• Mooi design
  • Geen maandelijkse kosten
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Extra accessoires koppelen lastig

Kwaliteit Score: 4
Afgelopen maand een Smanos W100 gekocht en tot op heden erg tevreden over het systeem.
Ik was al enige tijd op zoek naar een systeem zonder maandelijkse kosten en welke te bedienen is vanaf mijn smartphone.

De W100 ziet er qua design mooi uit en valt daardoor niet erg op in mijn inrichting. De app werkt prima, op meerdere toestellen. Het installeren van extra sensoren was enkel lastiger dan verwacht en ging niet geheel zonder horten en stoten. Hierover heb ik contact gehad met Smanos in Nederland en zij hebben mij goed kunnen helpen.

Heb jij ook een Smanos W100 WiFi/PSTN draadloos alarmsysteem?