Evoluent VM4RW Review

patje143 29 augustus 2016, 142 views

Evoluent VM4RW

Fijn voor onderarm, maar erg lichte knoppen

Pluspunten

• houding voor onderarm
  • aantal knoppen

Minpunten

• lichte knoppen

Ik heb deze muis aangeschaft omdat ik door veel computerwerk toch wat last kreeg van arm en schouders. Voor het ontlasten daarvan is deze muis prima.
Een groot nadeel vind ik echter dat de knoppen erg licht in te drukken zijn. Hierdoor krijg je toch de neiging om je vingers aan te spannen om te voorkomen dat je een knop indrukt. Dit had ik niet verwacht bij een ergonomische muis...
Aangezien de muis verticaal is, heb ik helaas af en toe dat ik een knop indruk, als ik de muis naar links beweeg.

Heb jij ook een Evoluent VM4RW?