VR BOX VR-bril Review

twmichel 28 augustus 2016, laatste update op 28 augustus 2016, 281 views

VR BOX VR-bril

Uitgaande van positieve reviews op deze site dacht ik dat dit wel wat was. Maar de VR box is niet bruikbaar, in ieder geval niet met mijn samsung s6.

Pluspunten

• je kunt scherpstellen en de oogafstand instellen

Minpunten

• remote control functioneert niet
  • geen qr code
  • matig beeld

Design & bouwkwaliteit Score: 3

- De QR code ontbreekt. De QR code hoort informatie te bevatten over de beeldvervorming zodat deze in software gecorrigeerd kan worden. Je kunt op internet wel QR codes vinden, maar het beeld blijft vervormt.

- De remote control doet het niet in VR mode. Er zitten 8 knoppen op, maar geen van alle is bruikbaar in cardboard applicaties. Alleen de knop om cardboard af te sluiten doet het.

- Als je je telefoon in het apparaat stop, wordt je aan/uit knop ingedrukt. Er zitten wel foam-dingetjes bij, maar dat helpt niet afdoende.

- Mijn bril is wel te gebruiken met de vr box, maar het gaat niet echt van harte.

Terug naar de winkel gestuurd.

Heb jij ook een VR BOX VR-bril?