Specificaties Socket 1150 met Intel Z97 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI Z97 GAMING 5 Review

Heisenbergh 27 augustus 2016, laatste update op 27 augustus 2016, 157 views

MSI Z97 GAMING 5

Mooi moederbord voor z'n prijs! Voelt stevig aan, en is netjes afgewerkt. Helaas bij de tempmeter groen/gele kleur gebruikt wat niet past bij het zwart rode thema. Bios is makkelijk en overzichtelijk. I/O shield zit een een mooi laagje foam op. Al met al een leuk bord voor het geld.

Pluspunten

• I/O shield bekleed met schuim
  • voelt stevig aan

Minpunten

• led kleur temperatuur
  • Killer is idd een killer

Heb jij ook een MSI Z97 GAMING 5?

Killer is idd een killer
En waarom dan wel niet?
Sinds het moederbord er in zit kom ik netwerk problemen tegen.
Gebruik hem al 2jaar zonder problemen gewoon drivers up-to-date houden.
Sinds het moederbord er in zit kom ik netwerk problemen tegen.
Zoals?

Ik heb met diverse Killer NICs gewerkt, en hoewel ik niet echt te spreken ben over de software (veel te bloated imho) werken ze wel goed, zeker als je gewoon de Atheros driver pakt.
Ik heb gelijk gechecked of er updates waren, maar ik bleek de meest recente te hebben.
Na wat gamen (bf4) had ik packetloss en had last van lag.
Terwijl de rest van mn netwerk niet verandert is.
IdeeŽn wat het kan zijn?