Umi Touch Grijs Review

semvheuvelen 27 augustus 2016, laatste update op 1 december 2016, 207 views

Umi Touch Grijs

Dit ding bewijst weer dat chinezen niks kunnen wat niet waar is. Het toestel is nu zeker paar maanden oud en iriteerd me mateloos

Pluspunten

• Vingerprint scanner
  • Zeer goede Batterij
  • Prima scherm met prima kijk hoeken
  • Dual sim en micro sd kaart slot
  • Ondersteund de 800 band in nederland voor 4G

Minpunten

• Na paar maanden gebruikt begint de lagg te komen
  • Camera is gewoon rond uit slecht
  • Toestel is erg zwaar zwaarder dan gewend met smartphones
  • Sim kaart tray van lage kwaliteit wees voorzichtig ermee
  • Verbinding valt telkens weg
  • Geen rootjoy
  • Witte vlek in het scherm
  • Ik mis steeds gesprekken gaat niet eens over soms

Echt bagger dat is alles wat ik er over te zeggen heb dit is al mijn 3e miskoop. Het toestel gaat soms niet eens over als ik gebeld word. Verbinding valt weg of is slecht en traag geld voor wifi en mobiel. Witte vlek in me scherm. En ook nog geen root joy wat juist nodig is om al deze super hinderlijke bugs te fixen aangezien umi daar te lui voor is. Dus mensen neem geen umi updates laten ze binnen no time afweten en ze doem er niks meer mee. Ga dus toch maar voor xiaomi dat is vele malen beter

Heb jij ook een Umi Touch Grijs?