TP-Link TL-WR841N-300Mbps Wireless N Router Review

Burtezz 23 augustus 2016, 256 views

TP-Link TL-WR841N-300Mbps Wireless N Router

Prima machientje! Snel en makkelijk in te stellen. Ik mis 5Ghz niet. Ik heb zat aan 300MBit wifi Ik heb voldoende aan 4 LAN poorten

Pluspunten

• volledig instelbaar
  • klein
  • regelbaar wifi vermogen

Minpunten

• geen

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
Ik heb de standaard instel methode niet gebruikt, dus kan ik niks over zeggen. Apparaatje is ingebouwd in een kast en ik gebruik hem als router omdat ik niet tevreden ben over de standaard UPC/Ziggo router. Als experimentje aangeschaft. Alle eigenschappen van een LAN en WLAN lijken instelbaar. Overzichtelijk en geen poehaa.

nog geen minpunten gevonden.

Prestaties en betrouwbaarheid niet getest.

Draadloos bereik voldoende ik heb zelfs het vermogen verlaagd, maar hiervoor heb ik geen hoge eisen. (tuin is bv. niet groot genoeg :P )

Heb jij ook een TP-Link TL-WR841N-300Mbps Wireless N Router?