Club 3D GeForce FX 5900 XT 128MB Review

Brent 15 oktober 2005, 286 views

Club 3D GeForce FX 5900 XT 128MB

Pluspunten

• Prijs/prestatie verhouding
  • Prestaties en houdbaarheid
  • Weinig extra's

Minpunten

• Aan de lawaaiige kant

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Goede, degelijke no-nonsense gamerkaart. Uitstekende prijs/prestatie verhouding. Zelfs nu nog staat hij zijn mannetje in veeleisende games. Het is uiteraard geen topmodel, maar voor de prijs was er op het moment van kopen geen betere.

Club3D levert weinig extra's, maar zelf vind ik dat een pre, want dankzij de lage prijs kan ik dan zelf beslissen waar ik dat extra geld aan uitgeef.

De standaard koeler is echter wel wat luidruchtig, ik heb er dan ook een Zalman op gezet.

Heb jij ook een Club 3D GeForce FX 5900 XT 128MB?