Trust DS-1700R Review

Jeoh 21 september 2009, laatste update op 21 september 2009, 420 views

Trust DS-1700R

Pluspunten

• Goedkoop
  • Handig volumewiel
  • Voelt redelijk stevig aan
  • DPI knopje zit handig

Minpunten

• Linkershiftknop reageert niet zo lekker aan de rechterkant
  • Scroll-wiel klikt erg hard (qua moeite en geluid)

Rond 7 augustus bij 4Launch een nieuwe PC besteld, toen ik er achter kwam dat een muis / toetsenbord ook wel handig kunnen zijn als je de PC wilt gebruiken. Even snel rondgekeken naar vooral de goedkoopste bedraade set, wat deze was.

De set komt in een standaard doos geleverd, met de drivers CD. De kabels zijn vrij lang (schat toch wel zo'n 2 meter).

De muis reageert lekker snel tijdens het gamen, het DPI knopje zit precies goed zodat ik makkelijk over kan schakelen naar een lagere DPI stand als ik weer eens wil campen. Ook de overige knoppen zitten op de goede plek, al heb ik nog niet getest of deze ook in spellen anders in te stellen zijn. Ze doen in ieder geval wat je er van verwacht.

Het toetsenbord is gewoon een standaard multimediading, die dingen gebruik ik eigenlijk niet. Toch is het zo nu en dan handig om met het volumewiel even snel het geluid te veranderen in plaats van in Windows zelf. Enige nadeel van het toetsenbord dat ik tot nu toe heb gevonden is dat de linkershift knop vaak blijft hangen als je 'm aan de rechterkant indrukt, wat vrij irritant kan zijn tijdens het typen.

Heb jij ook een Trust DS-1700R?

Cool dat je er een reviewtje aan besteed :)
Lekker reviewtje, maar een plaatje zou niet misstaan :)
Plaatje staat al bij de productinfo, mijn gammele bureau zou daar niet veel aan toevoegen ;)