Call of Duty Black Ops III, Xbox 360

€ 28,13
Specificaties Xbox 360 • Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Call of Duty Black Ops III, Xbox 360 Review

iFrankii 22 augustus 2016, 237 views

Call of Duty Black Ops III, Xbox 360

Eigenlijk, tegen mijn verwachting in, nog best wel leuk.......

Pluspunten

• Gameplay Multiplayer
  • Flow van game.......
  • Blijft een Black Ops game

Minpunten

• Grafisch toch echt achterhaalt, oudere COD's zien er beter uit
  • ... met helaas wel wat framedrop issues
  • Maps missen doel.... door missen singleplayer campagne

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 3
Geluid Score: 4
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 4
Deze editie van Call of Duty Black Ops III blijft toch een beetje een vreemde eend in de bijt.... Toen ik hoorde dat de Singleplayer campagne uit de Xbox 360 en PS3 versie zou worden gelaten waren mijn verwachtingen niet hoor. Toen ook nog bleek dat deze OOK in de toekomst zou afspelen dacht ik dat het niet meer wat zou worden....

Nu heb ik nog geen PS4/X1 of krachtige pc, dus simpelweg overstappen naar 1 van deze versies zat er voor mij ook niet in. Toch ben ik al vanaf het begin een CoD fan en speel de oudere versies nog altijd graag (vooral de Black Ops serie, voor mij is dat de beste versie)

Eigenlijk had ik dus geen zin om deze versie aan te schaffen voor de volle prijs omdat je weet dat de helft van het uiteindelijke product weg gelaten werd...

Nu zijn we een aantal maanden verder en is de prijs aanzienlijk gedaald dus heb ik me er toch aan gewaagt..... en ik moet zeggen.... het bevalt me eigenlijk wel! :)

Ja grafisch gezien ziet het spel er niet echt mooi meer uit, oudere CoD versies zien er zelfs beter uit.... maar de gameplay blijft toch echt die van CoD of beter gezegd die van Black Ops! :)

Ik weet dat de meningen erover verschillen, of je vind CoD niks of juist wel leuk, of je bent meer van de gameplay van de Modern Warfare of Black Ops... smaken verschillen :) Ik ben meer een Black Ops fan :)

De nadelen zijn natuurlijk voor de hand liggend...
- grafisch minder
- geen singleplayer (ik ben altijd gek geweest hierop)
- Soms last van framedrops, niet altijd op 60Fps
- multiplayer mappen zijn onduidelijk...

Normaal speel ik altijd eerst de singleplayer uit en begin daarna aan de multiplayer (single is toch maar een paar uurtjes ;) ) Wanneer je daarna de multiplayer mappen speelt dan snap je een beetje waar deze vandaan komen.
In dit deel begrijp je hier uiteraard niets van, maar wanneer je dan de eerste keer de multiplayer start en gelijk een map voorgeschoteld krijgt die wel uit een scene van Inception lijkt te komen, dan trek je wel een wenkbrauw op.... 8)7

Hierdoor ben ik wel erg benieuwd geworden wat het verhaal van BO3 eigenlijk is (ga het niet opzoeken, want uiteindelijk komt deze er wel een keer op 1 van de nieuwe systemen) :)

Maar goed, al met al was het toch een aardige verassing voor mij dat deze versie op de Xbox 360 toch nog zo lekker te spelen is.

Kom je hem voor weinig tegen... (minder dan 15,- zeg maar) dan is deze zeker het proberen waard! 8-)

Heb jij ook een Call of Duty Black Ops III, Xbox 360?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.