Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 5,2" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Nexus 5X 32GB Zwart Review

Hunebed 21 augustus 2016, laatste update op 4 oktober 2016, 90 views

LG Nexus 5X 32GB Zwart

Nadat mijn "onbreekbare" Samsung XCover3 kapot gevallen was en ik niet teveel geld wilde uitgeven aan een nieuwe toestel de keuze laten vallen op een Nexus5x. Prima toestel, lekker snel en groot scherm. Wat schetst mijn verbazing dat hij zonder reden binnen een maand zomaar uit viel.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Nieuwste software

Minpunten

• Binnen 1 maand kapot
  • Accu zit vast, dus niet snel resetten
  • Dat USB-C is niet zo praktisch omdat ik nu weer extra snoeren moest bijkopen

Nadat hij 2 weken weg geweest was voor reparatie heb ik precies 1,5 dag kunnen genieten van het toestel tot hij weer vaststond en niet meer aan de praat te krijgen was. Coolblue gecontacteerd dat ze maar een nieuwe moesten sturen. Ik was er wel klaar mee. Dat deden ze niet want zelf vonden het kennelijk normaal. Na 3 weken maar eens contact opgenomen. Wat bleek, niet te repareren en ik kon mijn geld terug krijgen want het toestel was niet meer leverbaar terwijl hij gewoon leverbaar bij hun op de site stond. Een zooitje dus en op die reclames kijken ze allemaal heel deskundig maar onder aan de streep zijn het amateurs. Na wat getouwtrek heb ik vorige week eindelijk een nieuwe gekregen

Heb jij ook een LG Nexus 5X 32GB Zwart?