Specificaties Modulerende Aan/uit thermostaat + app - Bekijk alle specificaties

Tado Smart Thermostat Review

RoccoS 19 augustus 2016, laatste update op 19 augustus 2016, 202 views

Tado Smart Thermostat

De installatie was echt makkelijk. Hij ziet er mooi uit en werkt prima, dankzij ook de goeie app voor Windows 10 Mobile.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goeie app, ook voor Windows 10 Mobile
  • Uiterlijk

Minpunten

• Prijs (tenzij je aanbieding vindt)

Kwaliteit Score: 5
Heb de Tado nu ongeveer 4 weken in gebruik. Aangeschaft dankzij een mooie aanbieding online voor 155 euro. Erg tevreden tot nu toe. Installatie was echt supermakkelijk dankzij de online setup-procedure die je op de site van Tado moet volgen. Over de warmteregeling kan ik nog niet zo heel veel zeggen omdat het tot nu toe zomers weer geweest is en de verwarming niet aan hoefde. Maar de lokatiebepaling werkt prima. Misschien wel de belangrijkste reden voor mij om voor de Tado te kiezen was de beschikbaarheid van een Windows 10 Mobile app, die goed werkt. Handig dat je dan ook gelijk de app voor op je pc hebt. Het instellen is echt een fluitje van een cent, inclusief het instellen van je standaard weekprogramma om de verwarming hoger en lager te zetten. Ik vind het uiterlijk ook mooi, ik hoef geen uitgebreid kleurendisplay als de Nest of Toon aan de wand. Het apparaat moet feitelijk niet meer doen dan de temperatuur meten en de ketel aansturen, de rest kan in de cloud.

Heb jij ook een Tado Smart Thermostat?