Specificaties Gamingstoel - Bekijk alle specificaties

X Rocker 51396 Pro Series Pedestal 2.1 Video Gaming Chair Review

Mr Eekii 18 augustus 2016, laatste update op 18 augustus 2016, 1.493 views

X Rocker 51396 Pro Series Pedestal 2.1 Video Gaming Chair

Dit is een prima gamestoel zeker voor het geld . Subliem geluid uit speakers en mooie volle bas uit de subwoofer.

Pluspunten

• Geweldig geluid in combinatie met trillingen zit je vele malen beter in het spel
  • Makkelijke installatie
  • Compatible met alle game consoles
  • Films komen meer tot leven
  • Aux input dus alles met een 3.5mm jack aan te sluiten
  • Wireless ontvanger voor audio

Minpunten

• Arm leuningen iets te hard
  • Kunt de stoel niet helemaal naar achteren instellen
  • adapter plug nodig voor UK

Ik was opzoek naar een stoel om lekker ontspannen te gamen en om naar films te kijken. Na internet een tijdje doorgebladerd te hebben, Kwam ik een website tegen waar zij gamestoelen verkopen met speakers en vibratie functie. Natuurlijk dacht ik meteen hoe vet zou dat zijn tijdens bijvoorbeeld een potje Star Wars Battlefront :P

Na lang zoeken op Amazon gelijk een besteld voor $220 vanuit Amerika, helaas was het pakketje te groot om te verzenden blijkbaar.

Gelukkig nog kunnen bestellen via eBay in Engeland en voor 177 euro en 40 euro verzendkosten kunnen kopen. Op 12 augustus besteld en de stoel al binnen op de 17e super snel dus.

Specificaties

• Connects with multiple chairs for the ultimate gaming experience
• Two speakers and a subwoofer use 2.1 AFM Technology for a total sound immersion experience
• Built-in radio wireless receiver and included wireless transmitter work with any source with RCA stereo outputs
• Ergonomic design with gunstock arms and pedestal with tilt and swivel capabilities

De looks

Ja hij is groot en je moet de ruimte hebben maar geloof mij het is het waard . De stoel is gemaakt van echt leer en dat voel je wel . Heb er al meerdere uren ingezeten zonder een oncomfortabel gevoel aan over te houden . Wel zijn de armsteunen iets te hard naar mijn smaak .

Het geluid

Hier was ik nogal sceptisch over maar toen ik voor de eerste keer de stoel aansloot om een potje battlefront te spelen werd ik bijna uit de stoel gelanceerd ‘’wat een geluid zeg’’ uiteraard bas vol open en hoor een tie fighter naderen die mij vol onder vuur neemt onder dat typische geluid begint mijn stoel hard te trillen en hoor ik hem letterlijk van achteren over mij heen vliegen . Tot zover geslaagd !

De trilfunctie

Die kun je zo hard zetten dat het gewoon niet meer comfortabel is met andere woorden: ''je voelt je ingewanden gewoon stuiteren" , Dit in combinatie met een Xbox controller een aanrader.

The Good

+Geweldig geluid ! in combinatie met trillingen zit je vele malen beter in het spel
+Ergonomisch dus goed voor de rug geen last van een pijnlijke rug meer na een paar uur gamen
+Makkelijke installatie kind kan de was doen
+Compatible met alle gameconsoles doormiddel van tulp kabels
+Films komen meer tot leven
+Aux input dus alles met een 3.5mm jack aan te sluiten
+Wirelessontvanger die audio aanstuurt

The Bad

-Arm leuningen iets te hard
-Kunt de stoel niet helemaal naar achteren instellen
-Komt uit Engeland dus een converter of een andere adapter bij kopen

Heb jij ook een X Rocker 51396 Pro Series Pedestal 2.1 Video Gaming Chair?