Specificaties GF GTX 1080 (1,759GHz), 8GB GDDR5X - Bekijk alle specificaties

Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3 Review

Erelas 17 augustus 2016, laatste update op 19 augustus 2016, 497 views

Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3

Als je een op een hogere resolutie dan 1080p wilt gamen en het kan veroorloven is dit een uitstekende kaart. Tijdens het gamen stil. Het pakket bevat de kaart, een muismat, sticker embleem en keys voor 3DMark & VRMark. Zelf losse hdmi 2.0b kabel bij besteld. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Uitstekende performance
  • Blijft ook onder full load koel en stil
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Prijzig
  • Flink qua grootte

Als je een op een hogere resolutie dan 1080p wilt gamen en het kan veroorloven is dit een uitstekende kaart. Het is een flink beest, ook qua grootte, let erop dat hij niet in elke kast zal passen.

Ik gebruik hem zelf i.c.m. een Samsung UE48JU7500L tv op 4k@60Hz.

Tijdens het gamen hoor ik hem niet blazen, i.t.t. mijn vorige kaart (pricewatch: Sapphire Vapor-X HD7970 Ghz Edition 3GB GDDR5).

Het pakket bevat naast de kaart: een muismat, serial keys voor 3DMark Advanced ed. en VRMark Advanced ed., een sticker embleem en een driver disk.

Ik heb er maar een losse HDMI 2.0 kabel bij besteld.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze aankoop.

Heb jij ook een Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3?

Heb jij geen 3dMark vouchers erbij gekregen?
Nee, in de doos zit echt alleen het schuim met vakjes voor de videokaart en de muismat.
Ik heb de Gtx 1080 X4 2x besteld maar daar zat helemaal niks in alle 2 de dozen :'( :'(
Met uitzondering van de videokaarten hoop ik?
Was de doos al eerder open gemaakt? De doos is standaard namelijk verzegeld aan beide kanten.
Doos was nog dicht met de verzegeling nog goed..

Videokaarten zaten er gelukkig wel in ;)
Oh, wat vaag zeg!

Heb je wel onder dat schuim gekeken? Daar ligt namelijk documentatie, een sticker en de Futuremark vouchers. ;)
Gevonden, heb de review aangepast.
_/-\o_ thanks

[Reactie gewijzigd door Erelas op 18 augustus 2016 19:04]

Thx, ik ga ook even kijken of het daar ligt.
Als ik het zo bekijk, vind ik je keuze voor de GTX 1080 niet echt logisch :p. Je had ook een 1070 kunnen kopen, en een andere processor + koeler. Want ik denk dat die wel loeiheet gaat worden, en misschien nog wel gaat bottlenecken op 4K.

[Reactie gewijzigd door AnonymousWP op 17 augustus 2016 17:01]

Ah, ik zie dat mijn inventaris nog niet up to date was. Ik heb het aangepast.
Hoe zit het met je CPU koeler? Maakt die geen lawaai?
Nee, ook die blijft muisstil =)
Niet vervelend bedoeld hoor maar ik moest om de foto's lachen.
Een dikke gfx t.w.v. +700EUR maar een stock cpu koelertje :D
Haha ja dat kan ik me goed voorstellen. Hiervoor had ik een scythe mugen 2 op een i7 950, maar vind nog z'n extra log ding voor mijn huidige opzet (nog) niet nodig. :P
Dude! Cable mangement!

Je moet de kabels vanuit de voeding naar achter laten lopen en dan weer via de kabel gaten zo dicht mogenlijk bij de plug er weer uit laten lopen.

Thanks for the protip