Specificaties Losse body, 24,7MP sensor, WiFi - Bekijk alle specificaties

Sony A77 II Body Zwart Review

H69Newbie 16 augustus 2016, 127 views

Sony A77 II Body Zwart

Super Camera met teveel mogelijkheden

Pluspunten

• Electronische zoeker super heldert
  • Veel infotmatie in zoeker c.q. uitklapbaar scherm
  • Maakt kwalitatief hoogstaande foto´s

Minpunten

• Teveel mogelijkheden voor autofocus
  • Niet zo snel

Snelheid en automatiek Score: 3
IK ontving de A77 II als vervanger vcan de Alpha 700 die een drama was met een eindeloze storingslijst.

Ik ben uitermate tevreden over de kwalitatieve uitvoering, de bediening en de mogelijkheden.
Filmen verloopt prima.

Op basis van de ervaring met de Alpha 700 is de bediening relatief eenvoudig.

Scherpstellen, Autofocus , moet je even begrijpen en soms is dit twee keer nodig maar als de camera het toontje geeft is e.e.a. in orde.

Ik kan dus godzijdank Sony weer ontzettend veel plezier beleven aan en met het fotograferen.
Super is het grote gevoel van tevredenheid als thuis blijkt dat de meeste foto´s perfect geluk zijn. Van de mislukte weet ik dan ook de oorzaak.

Heb jij ook een Sony A77 II Body Zwart?