Specificaties 18,4" (1920x1080), 640GB - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 8930G-744G64BN Review

DeZeeuwLeeuwNewbie 16 september 2009, laatste update op 16 september 2009, 752 views

Acer Aspire 8930G-744G64BN

Pluspunten

• Mooi scherm met goed licht
  • Goed geluid
  • BlueRay schrijver

Minpunten

• HDD was stuk!
  • Voeding aan de zijkant ipv. de achterkant

Ik was heel tevreden met de specs van de laptop en heb hem begin juli gekocht. Ik heb hem aangeschaft om foto en video editing te gaan doen (en omdat mijn vrouw graag een laptop wilde ipv een desktop). Helaas ben ik nog niet aan de video editing toegekomen maar voor foto's is het lastig de belichting te bepalen vanwege de invalshoek van het scherm. Die is kwa zichtbaarheid prima maar de belichting geeft grote verschillen.
Het afspelen van een BlueRay is echt een feest want daar komt het scherm en het geluid echt tot zijn recht.
Helaas was de HDD stuk toen hij arriveerde. In eerste instantie dacht ik aan de ventilator maar later liep hij echt vast. Het werd echter nog erger toen het apparaat helemaal niet gerepareerd bleek te zijn toen ik hem terug kreeg. De helpdesk toonde totaal geen medeleven en de klachtbrief wordt niet eens beantwoord.
Van hardware.nl had ik het verkeerde garatie document ontvangen waardoor ik nu ipv 3 nog maar 1 jaar garatie kreeg en had ik geen recht op een spoedafhandeling.

Heb jij ook een Acer Aspire 8930G-744G64BN?

Je hebt hoe dan ook 2 jr. garantie, wat men ook zegt.

Daarnaast is het raar dat wanneer het bedrijf zo fout zit, je dat pikt. Ga eens op je strepen staan. Desnoods met behulp van een ombudsman/consumentenbond.

Verder wat betreft de review, tja, niet echt een review dit... Je kunt beter (als je dat niet al had gedaan) de webshop beoordelen. Als dit een review moet worden dan valt er nog een hoop te verbeteren/aan te vullen.
Hoe kan een stukke HDD een negatief punt zijn voor de laptop in het algemeen? :P Alsof iedere laptop van dat type een stukke HDD heeft...