Corsair CX450M - Reviews

Specificaties 450W (80 Plus Bronze) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Corsair CX450M Review

Quacka 14 augustus 2016, 261 views

Corsair CX450M

Goede degelijke voeding en voor mijn gehoor erg stil. Ik ben op dat laatste best kritisch. Helaas zijn de bijgeleverde kabels te karig.

Pluspunten

• Stil
  • Degelijke kwaliteit

Minpunten

• weinig kabels

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 3
Uitrusting Score: 4

Ik heb maar 1 dik minpunt en dat zijn de bijgeleverde kabels.
Overal was maar 1 kabel van meegeleverd. 1x pci-e, sata en 1x met molex. Niets extra's.

Dit zorgt ervoor dat er grote kans is dat je verleng/verloopkabels nodig hebt, als je bijvoorbeeld de harde schijven onderaan en dvdbrander bovenaan hebt. Is het nu teveel gevraagd om hier twee kabels van bij te voegen?

Dit is een minpunt waar je zeker rekening mee moet houden, zodat je meteen wat extra kabels mee kunt bestellen / een alternatieve voeding kunt kiezen waar wel voldoende kabels bijzitten.

Heb jij ook een Corsair CX450M?