Specificaties Socket A met NVIDIA nForce2 ST chipset - Bekijk alle specificaties

Asus A7N8X Deluxe Rev 2.0 Review

vehpol 14 oktober 2005, 254 views

Asus A7N8X Deluxe Rev 2.0

Pluspunten

• Het positiefste is dat er niks negatief aan is. Snel, betrouwbaar en goed.

Minpunten

• Bord is geweldig ontworpen, nog nooit problemen mee ondervonden. Wel nog een waarschuwing voor het goedkopere broertje, hier heb ik incompatibiliteit met sommige typen geheugen mee meegemaakt.

Layout Score: 4
Eigenlijk kan ik gewoon heel kort zijn over dit bord. Wat een super ding! Vanaf de aanschaf nooit ook maar iets negatiefs mee meegemaakt. Werkt al lange tijd (meer dan 2 jaar) perfect. Door de mogelijkheden van dit bord heb ik nog nooit een functie gemist. Uiteraard worden er constant vele vernieuwingen doorgevoerd aan moederborden en worden er steeds weer meer eisen gestelt. Tot nog toe zijn er echter geen technieken geïntroduceert waar je echt niet zonder kan en die dit bord nog niet bevat. Slechts de ondersteuning voor de laatste generatie proc's en PCI-E zouden hier genoemt kunnen worden. Dat eerste weer je als je dit bord koopt. Dat laatste is geen enkel probleem door beschikbaarheid en prijs van deze techniek. De prijs, toen al niet al te hoog, is zeer zeker gerechtvaardigt gezien de opties die dit bord bevatte. Dit was dan ook de reden voor aanschaf toentertijd, en nog geen seconde spijt van gehad.

Heb jij ook een Asus A7N8X Deluxe Rev 2.0?