Specificaties WiFi-AC (5GHz) max. 1,167Gbps met USB 3.0 - Bekijk alle specificaties

TP-Link Archer T4U Review

emoskieNewbie 10 augustus 2016, laatste update op 10 augustus 2016, 531 views

TP-Link Archer T4U

Zeer snelle adapter. Voor een leek goed te installeren. Zeer makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• zeer snel, goed bereik
  • met cd snel geinstalleerd
  • USB 3.0
  • 1 meter kabel meegeleverd

Minpunten

• grootte kan een beetje onhandig zijn
  • straalt niet echt robuustheid uit

Ik had een wifi bereik op mijn laptop (van enkele jaren oud) van maar 14 mb download en 20 mb uploadsnelheid. Mijn glasvezelmodem is goed voor 50mb. Met deze adapter heb ik 48 download en boven de 65 uploadsnelheid. Voor mij echt super. Ik heb deze ook op de toekomst gekocht, aangezien 5 GHz bij mijn provider nog niet gebruikt wordt. Het is jammer dat hij zo groot is, maar is voor mij geen onoverkomelijk probleem. Kabeltje (wordt erbij geleverd) eraan en je kunt hem naast je neerleggen wanneer je je laptop op schoot hebt. Voor de leek was het een makkie om dit te installeren.

Heb jij ook een TP-Link Archer T4U?